Спайдър-мен: В Спайди-вселената

Спайдър-мен филмите винаги са ми били леко досадни и скучни. Може би заради лимита на актьорите спрямо героя. А това заради анимацията в Спайди-вселената е разрешено. Но филма първо грабва с цветовете си и начина по който е създаден, а след това и със сюжета. Във всеки един момент си в комикса, преливането на цветовете, офсетните точки, балончетата с думи - звучи примитивно и нескопосано, но е удоволствие за гледане.
А най-хубавото е, че историята не е толкова за Питър Паркър, а за Майлс Моралес (в чийто свят се развива действието) и дори Гуен Стейси или Питър Поркър - алтернативните версии на Спайдър-мен. Паркър присъства като ментор и образец, правейки шеги със игралните си версии. А как се е стигнало до този миш-маш? Естествено, лошите опитват да завладеят Мулти Вселената, отваряйки процеп с огромна машина, а единственият който може да ги спре е Спайдър-мен - по един от всяка отворена вселена. Което прави един Дрийм Тим от Спайдър-мени, неудържима сила, след като се научават как да работят заедно, проблем защото паяка винаги е представян като солов герой...

Препоръчвам:

8/10


Рейтинг  Spider-Man: Into the Spider-Verse
(2018) on IMDb
Режисьори: Боб Персичети, Питър Рамзи, Родни Ротман
Участват: Шамейк Мур, Джейк Джонсън, Хайли Щайнфелд, Джон Мълъни, Кимико Глен, Николас Кейдж
Студио: Sony Pictures Entertainment (SPE), Columbia Pictures, Marvel Entertainment
Времетраене 117 минути
Официален сайт intothespiderverse.movie/

Публикуване на коментар

0 Коментари